BuseBasderici Bugün doktor randevum vardı. Tam sıra bana geldi ki bir anda benden birşey boşaldı bir baktım kanamam oluşmuş. Doktorum hemen müdahele etti bebeğim çok iyi kalp atışlarımızda düzenli fakat hastaneye yatışım yapıldı ilk defa kırmızı kanamam olduğu. Rahim etrafında bir kanama varmış. Nolur dua edin ağlamalarımı durduramıyorum. Nolur bebeğime bir şey olmasın😪 Böyle kanaması olup sonradan sağlıklı gebeliği olan varmı?
AvBurcu BuseBasderici canım benimde o şekilde kanamam oldu. Sanki altıma kaçırıyormuşum gibi ıslanmam olmuştu. Hastahanede yattım. Şuan taburcu oldum ama kanamam devam ediyor ara ara bu nedenle yatıyorum sürekli ve iğne kullanıyorum
Suhus000 BuseBasderici bence ağlama sakinleş bi sana tutunmaya çalışan bi can var eğer sağlıksız gebelikse zaten naparsan yap nafile sakinleş dinlen uyu
BuseBasderici ArzuGl 7+6 yız bugün. Bir önceki gebeliğim düşükle sonuçlandı o yüzden çok korkuyorum. Normalde kahve lekelenmem vardı dört günde bir iğne oluyorum ve 200lük progestan alıyorum.20 gündür evde yatıyorum. Şimdi hastaneye yatışım yapıldı
ArzuGl Rabbim bebeğini sana bağışlasın canım ama ağlama olabildiğince dirayetli ol bol bol dua et. Bebeğin hisseder üzüntünü. İnşallah kısa zamanda toparlanırsın.