Merhabalar sezeryan doğum yaptım yaklaşık bir hafta sonra bir buçuk ay olacak. bugün dikişimde acı yanma sızlama oldu normalde olmazdı ve kilolu değilim göbeğim sanki dikişimin üzerine doğru düşüyormuş gibi oldu iç dikişimde mi bir sorun varda öyle duruyor diye endişe ediyorum yardımcı olursanız sevinirim