nasilsiniz kizlar 36+6dan selamlar hazirliklar bittimi nasilsiniz agriniz oluyormu benim hic agrim yok ama zorlaniyorum nefes alirken egilip kalkarken bugun dolaplari siliyorum cok detayli gormiyecegim silip supurup birakacagim zaten daha ne zaman dogacagi belli degil 40 bulursa yine silip supurmek gerekecek gibi sizler nasil uaptiniz