Arkadaşlar 19 haftalık ikiz gebeyim üç haftadır devam eden bi vajina ve kasık ağrım var başlarda hafifti ama şu an ayağa kalkmakta dahi çok zorlanıyorum herşey zehir oldu doktoruma soruyorum normal diyip başından savıyor zaten değiştiricem doktorumu aynı durum başına gelen varmı ne yapabilirim ?