Minikcivciv Bence iyi bir doktor, kimisi sakin diyor bence sakin olması iyi birşey. Ben olumsuz bir his almadım. Olumsuz bir his alana kadar kendisine gitmeyi düşünüyorum. Olmadı Mine hanımı denerim ama şuan değiştirmek için bir sebep Yok kendi adıma.