Reglim biter bitmez başladım laboquick marka kullandım iki saat sıvı tuketmedim genelde saat 4-5 gibi yaptım testi . Plastik bardağa idrar örneğini aldım teste 3-4 damla damlattim ve bekledim . İlişki her gün olursa garanti olur diye düşündüm yanlış düşünmüşüm o ay testlerde bir sorun yaşadığımi anladım testte iki çizgi aynı anda köyü hiç olmadı doktora gittim yumurtalıklarımda kist olduğu ortaya çıktı ve polikistik over sendrom teşhisi konuldu fakat tedaviye başlamadım deneme sürecine girdim . Sonra tekrar test sipariş ettim tekrar baştan denedim bu sefer o iki köyü çizgiyi yakaladım yumurtlama günüm olduğunu anladım o günü ve sonraki günü değerlendirdim . Testteki koyuluk gün geçtikçe azaldı beklemeye başladım yaklaşık iki hafta sonra gebelik testi yaptım ve hamile olduğumu öğrendim . Doktoruma bebeğin döllenme tarihini söylediğimde doğru olduğunu söyledi yani işe yarıyor kızlar ben rahatsizlik yaşamama rağmen ikinci denemede olumlu sonuç aldım dilerim ki sizlerde inşallah alırsınız 🙏🙏🙏