Glsm123 Tek göğsümde iltihaplanma oldu nadir görünen bir durummuş hamileyken🙄.Antibiyotik kullandım yaşayan var mı ??
Glsm123 Dua sadece sağ göğüste aşırı Ateş,ağzı,sızlıyordu enfeksiyon dedi doktor da süt gelmeden olması enteresan oldu
ArzuGl Bi hemşire arkadaşım söylemişti gebelikte göğse süt doluyormuş. Eğer telli südten kullanırsan göğsün altını sıkıştırdığı için bu sütün göğsün içinde bi yerde tıkanıp iltihap yapmasına neden oluyormuş. Tabi o daha bilimsel anlattı. O nedenle bez südyen kullanmak gerek dedi.
Glsm123 ArzuGl günlük hayatta evin içerisinde olduğum zaman kullanmıyorum ama onunla ilgisi var mı bilemiyorum ama vardır doğruluk payı.