elifnur80 Kavakyellerihercai %50’lik şans zaten tutup tutmaması. Benim ilk gebeliğimde kızdı tutmuştu 2.gebeliğimde de kız gösteriyordu ama bugün kontrolüm vardı doktorum %80 erkek dedi nub teorisine göre bilemiyorum artık 🤷♀️