Seymayilmaz Ela532 asla yatamıyorum bide bisey yiyip içmememiz gerektiği için sürekli bişey yeme isteği🤣 sen nasılsın🙈
susu86 bende yarin doguracagim heycan korku panik hersey var kafamda nasil anne olacagim sorusu sorumluluk duygusu bilinmemezlik cok garip birseyyyy
Ela532 susu86 yarın doğuracak olan bütün anneler bu düşüncelerde canım geçecek inşallah çok güçlü olmamız lazım 🌸 birbirimizden destek alıp bu yolu çok güzel tamamlayıp evlatlarımıza kavuşalım inşallah
kizininannesi Ela532 bende haftaya salı olacağım kısmetse inşallah iyi geçer canım stres yapma herşey güzel olacak Allah’ın iZniyle bebişini sağsağlim kucağına al inşallah 🙏🌸🧿
Ela532 Seymayilmaz yaaa 😁😁 şuan karnım gur gur ötüyor öyle aciktim ki midem bomboş sanki pskolojik birazda sanırım 😅 ay canım sağ salim doğurup kavuşalım inşallah çok güzel şeyler yaşarız
Ela532 Kızlar ben kurtuldum çok şükür şuan uyuşuk olduğum için çok bisey hissetmiyorum bebeğim daha gelmedi bekliyorum 🥲
Nilufar_1996 Zehraaaaaaaaaaa yok gelmez dikişten baya üste bastırıyorlar hem oyle kulağa geldiği gibi bastırmak değil bu dört parmakla yapılan işlem baş parmak hariç dört parmakla üsten aşağı sabit yerde hamur gibi bastır zaten doğumdan sonra göbek hamur gibi oluyormuş 🤣😂
Nilufar_1996 Zehraaaaaaaaaaa evet hemde nasıl 🤦🏻♀️ eskiden benim karın Kasım baklavam vardı eski spordan kalan yok sifir dikiş iyileşsin mekik çekicem şimdilik karnımı sıkı bağladım
Mucizem_211 Kızlar nasıl geçti doğumunuz Allah yavrularınızı size bağışlasın inşallah darısı bizim başımıza nasıldı bende 17 mart sabah saat 9 da sezeryan olacam uykularım kaçtı valla☹️
Seymayilmaz Mucizem_211 bugun taburcu oldum bende çok sukur korkulucak kadar değil inanin Allah güc kuvvet veriyo💓