Meraba arkadaslar bende pkos var bunun yuzune trıod ve ınsulun ıcın ılac kullanıyorum onları dusurmedıkten sonrada doktora gıtmek ıstemıyorum esımde eve 10 gunde uc gun gelıyo ama ızne cıkıcaz 12 gunlugune yumurtlama ve catlama gunune denk gelıyo sızce olursa bebek tutunsun dıye progestan almalımıyım doktor yazmadan yoksa kendı halınemı bırakayım