annekuzucum
gebeliğin başından beri hep akıntım oldu 🤦🏻♀️
uygulamanın dediği doğru 2 hafta çok enerjiktim 36 da geldi 38 haftadayım şimdi ama iki gündür ölü gibiyim çok dillendirdim enerjiğim enerjiğim diye o yüzden herhalde skdkdk
uykusuzluğu da 30dan beridir yaşıyorum 😢