Tugba-68 merhaba tüp bebek ikiz annesiyim transferin 7-8 günlerinde göğüslerimde aşırı ağrı şişlik olmuştu bi ara geçti şimdi geri başladı şuan 16. Haftadayım ve ortalama 5. Haftadan 13. Haftaya kadar sürekli aşırı bulantı ve kusma yaşadım hatta 2,5 kilo verdim şimdilerde iştahım yerine geldi ayrıca ayaklarımı hiç ısıtamazdım başlarda bunu da belirti olarak okumuştum