Birkrizantem dipten sap sarı saçını boyatmadığın sürece ombre vs yaptırabilirsin canım doktorumda bi sakıncası yok dedi ama dediğim gibi komple dipten açtırırsan sıkıntı kimyasal temas ediyor sonuçta 🌸 çok da saç boyayan arkadaşım oldu hiçde bi zararı olmadı yine de senin tercihin