Ponyo Aycaaaaa hahhaa🤣🤣 güldürdün valla ya😅 ay nebiliyim değiştirdiğim 8. Doktor artık zmaanım kalmadı mecbur bunla devam edicem ama hep de özele gittiğim halde bi tuhaflar valla açıklama yok ilgi alaka yok Bilemedim Kız hayırlısıyla hepimiz sağlıkla kolaylıkla bi doğuraydık inşallah😂🤲🏻🐣
Ponyo Şimdi doktor asistanı dönüş yaptı. Buraya gelin nst çekip bakalım dedi. Telefondan bişey diyemeyiz bunun için dedi🥸 Muhtemelen iş çıkışında giderim bugün nst için bakalım ne dicekler🤷🏻♀️
Aycaaaaa Ponyo ay hadi bakalım inşallah sancı cıkmaz bebişlerimiz iyidir ☺️ Bunlarda dünyaya ne kadar gelmeye meraklı bebişler cıktılar yahu 😂 zor tutuyoruz içerde 😀
Ponyo Aycaaaaa Geldim şimdi Nst baktılar. Sancı yok. Sorun yok dediler. Dinlenmem gerekiyormuş. Ofis çalışanıyım diyw sürekli oturduğun için sıkışıyo organların rahim de kasıkıyor Uzan dinlen bolca dedi. Zaten yarın işi bırakıyordum yani evden çalışmaya devam edicem Bolca uzanırım ve faydası olur umarım🐣🐣
BMelek Ponyo biraz cevaplari okudumda bebek pozisyonundan degil malesef idrar yolu enfeksiyonu ve magnezyum eksikligi yapabiliyormus eger bunlar yok ise rahim kendisi yapiyor normalde 5 kereye kadar kasilma normal karsilaniyormus cunku. Benimde cok sık olmaya başladı nst de sancim cikti hala daha da oluyor igne ve ilaclarla birazda olsun durdu surekli doktorum cagiriyor rahim uzunluguna bakiliyor. Bende bebis gelmek icin durmuyor saniyordum megersem benim vucudum yapiyormus ☺️
Aycaaaaa Ponyo canım cok sevındım bol bol uzan bakalım bizimki ne dicek Cumartesi 🤦🏽♀️ Enfeksiyon cıkmasında 🥴 valla anne olmak çok zor
Ponyo Aycaaaaa çıkmaz inşallah enfeksiyon ha da bir sorunun🙏🏻 Ya hem de ne zormuş daha kendilerini görmeden çektirdiklerine bak bize Saat 4 olmuş ve uyuyamıyorum ağrı sızıdan🥺😢😢
Aycaaaaa Ponyo bugun gittim doktora sıpa iyi ama enfeksiyon olabilir testler istedi yaptı etti bakalım sonuc beklicez. Sıvı fazlaymış ondan cok kasılmam oluyormuş 🤔
Ponyo Aycaaaaa yaa inşallah temiz çıkar tahlillerin canım🤲🏻 Sıpalar hep iyi olsun da🐣😊 Sıvı fazlalığı neden oluyor acaba karbonhidrat tatlı çok yersen suyun artar demişti bana doktor bi ara ama ondan mıdır acep🙄
Aycaaaaa Ponyo çikolata tatlı yeme dedi bakalım denicez milletin az olur suyu benim fazla herşey ters bu cocukta 😂😂😂
Cnsgkc Ay kızlar ben de 27. Haftadayım benim yeni yeni öyle toplanma oluyor bir haftadır yaklaşık. Genelde sağ tarafa top gibi toplanıp kaskatı oluyor birkaç saniyeye düzeliyor. Sanırım doktora danışmak lazım. İnşallah sorun yoktur normaldir🙏