Rumuz_07 Arkadaşlar aile hekiminde hemşire tetanozu vururken 27. Hafta rutin taramamız oluyor anneleri çağırıyoruz dedi. İnternette hiç öyle bilgi görmedim 27.haftada neler yapılıyor ki sizi çağıran oldu mu
Lulikli Rumuz_07 27. Hafta mıydı bilmiyorum ama süreç boyunca 3 ya da 4 kez kan ve idrar tahlili verdim. En son 33+6da gittim verdim bundan sonra artık doğumdan sonra görüşeceğiz dedi. Genel kan değerlerine demir değerlerine falan bakıyorlar. İdrar da bildiğimiz şeylere bakıyorlar tarama dediği odur
SimgeTuna Rumuz_07 idrar kan bakıyorlar ben 20. 24. 28. haftam şeklinde çağırıldım hep hepsinde de idrar kan bakıldı kan dediğim de parmakucundan hemoglobin hemotoktit bakılıyor kansızlık vs var mı diye artı boy kilo tansiyon bebek kalp atışı bakılıyor