Arkdaslar merhaba.İlkini baya geç doğurduğum için şimdiki merak edyorum,belirtileri falan farklı.38 e giricem belimden bacaklarıma doğru ağrı var,adetin ilk günü gibi.Çocukta hareketli bu haftalarda erkenmidir,yalancılarda böylemi ? Yaşayan varsa bilgilendirirmisiniz.Birde hastnye gitmek istemyorum ufak bişeyde,ilknde çatı muaynesi yaptılar nişan geldi 1 ay sonra doğurdum 🤷🏻♀️