Öncelikle Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin foruma girmeyin olumsuz düşünseniz dahi bunu dillendirmeyin çünkü kaderimiz iki dudağımızdan çıkanlara göre şekillenir gönlünüzü ferah tutun Allahı Teala kabul etmeyeceği şeyin duasını bile ettirmez artık sona gelmişsiniz biiznillah güzel bir doğum geçireceksiniz bebişinizi kucağınıza verecekler sağlıkla sıhhatle büyüteceksiniz sizi olumsuzluğa iten ortamlardan uzak durun kendinize güzel telkinler verin olumlu insanlarla bol bol konuşun