Doktor 2 hafta önce çatı muayenesi yapıcam normal doğum istiyorsan dedi bugünden için, ama bende hiçbir açılma yok muayene esnasında hiçbir şey hissetmedim desem yeridir doktor parmakla kontrol etti ağrı sızı olmadı ama ileriye doğru çok dar olduğu için cızlama hissettim sadece korkulucak hiçbir şey yok ama 3 deneme sonrası olmayınca sezaryen de olurum farketmez dedim zaten doktor da normal olmaz dedi😅 neyse bugun normalde 35+5 haftaydık kilosu 2 hafta önce 2100 gramdı, ultrasonda 37+5 ve 3100 gram çıktı 2 hafta önden gidiyor dedi ve 16 marta sezaryen dedi. Çok mutluyum, korkuyorum, aşırı heyecanlayım aynı zamanda sizce nasıl geçer😂