Hayır, gayet iyiydim. Sadece bel agrisi yasadim ilk iki gün ayni zamanda üşume falan vardi. Hafif baş agrisi. Zaten 2. Gün bakanliktan aradilar kontrol ister misiniz dediler. Bende iyiydim ama bebegi merak ettigim icin nolur nolmaz diye kontrole gittim. Bakanligin kendi araci götürdü zaten. Sonra covid gebeler icin pandemi bölümünde acil bir doktor kan ve idrar tahlili istedi. Ultrason muayenesi yapildi. Sonra sonuclarima bakip, crp yanu kanda enfeksiyonun yuksek dedi. Dimer degerim yuksekti. Tekrar acildeki doktor kadin dogumdaki doktora yonlendirdi. O degerlerime bakti, acildeki doktora tekrar gittim. Yatış yapiyoruz sana dedi. Cok korktum endiselendim. Agladim. Sonraki gunler bogaz agrilari falan oldu. Hastanede kan sulandirici ve antibiyotik verdiler. 7 gun yattim, degerlerim toparlayinca ciktim. Kan sulandiricilara devam edeceksin dedi doktor. 3 haftadir devam ediyodum. Bu arada bebegi etkilemiyor saniyordum bende. Malesef oyle degilmis. Her hasta icin ayni durum olmayabiliyor. Eger kontrol icin arasalarda aramasalarda, hastanedeki covid acile muhakkak gebe oldugunuzu soyleyip kontrole gidin. Kadin dogumculardan cok enfeksiyon hastaliklari doktorlari bu duruma iyi tani koyuyor. Ben kendi doktorumu covid oldugumda aradim, enfeksiyon doktoruna git demisti.