GizemSnr evet ücretli ilk bebeğimde özeldeydim bebeğim hipoplastik sol kalp sendromu doğdu ve bebeğimi bu ekimde kaybettim şimdi devlete gidiyorum çok memnunum boşu boşuna özele gitmişim nst ücretli topuk kanı herşey ücretli cankm adım atsan para veriyorsun