Fatmabytr Hanımlar e bebek indirimi varken pişik kremi almak istiyorum her bebeğin cildi farklı o yüzden en küçük boy sudocrem ve Bepanthol alayım diyorum ne önerirsiniz
2cucukanasi Fatmabytr desitin yenidoğan için kesinlikle çok iyi 1 yaş sonrasında oğlum pişik oldukça hametan mavi krem dışında krem kullanmadım aynı gün iyileştiriyor zaten devamlı pişikler sıkıntı olduğundan çocuk doktoruna göstermeniz gerekir
Kelebekk-0307 Fatmabytr bende indirimden bepantol ve mustela aldım inşallah iyi gelir genelde bindik ve memnuniyet yüksek ama bilmiyorum
Seymaa30 Fatmabytr ben ikisinden de aldım canım deneme amaçlı hangisi iyi gelirse ona devam ederim indirimden faydanlanmak istedim
Fatmabytr Alışveriş yaptım hanımlar teşekkür ederim Bepanthol 30 Gr sudocrem 125 Gr aldım kızım doğunca denerim ona göre ilerleriz😍