Btl-19 12+6 günlük hamileyim bugün sonuçlarımda kimyasal proteinimin 1+ olduğunu gördüm idrarda protein kaçağı yaşayan varmı benim gibi ?
Btl-19 1 ay sonra sonuç için gidicem o zaman sanırım bilgi verirler ama tedirgin oldum zaten riskli gebeyim inşallah bişi olmaz