prenseslerblogg Ben şuan 15 haftalık hamileyim saçlarım çok kurudu yıprandı keratin bakım yaptırmak istiyorum sizce yaptırsam bişey olur mu yaptıran var mı aranızda beni aydınlatın lütfen 🥺
Miri06miri prenseslerblogg ben hamile değilken yaptırmıştım.çok ağır bir kokusu var ve kimyasal olduğu için emin olamadım..
minik22 prenseslerblogg kuaförüm boya yapmadı bana keratinin yanından bile geçemezsin dedi çok çok çok zararlı o duman vs
prenseslerblogg Deletedmom623737 genellikle kokusundan dolayı söylüyorlar ağır oluyormuş diye ama tereddütte kalıyorum 🤔 teşekkür ederim düşünceniz için ☺️
Deletedmom623737 prenseslerblogg maske tak kat kat 🤭🙊 ben sacımı boyadım kendim iki tane maske taktım camları da açtım