Rumuz_07 Kızlar biberon yerine alternatif kullanılan kaşık ve şırıngalardan aldıklarınızın fotosunu atar mısnız ☺️
Taze_gebe Rumuz_07 kaşık biberon en iyisi demişlerdi önce onu kullandım sonra 10 ml şırıngalar eczaneye diyince veriyolar şimdi resim ekleyemedim😞
Feyza-nur Rumuz_07 ben 20 gün cay kasıgıyla vermiştim eğer kullanamam derseniz kasık biberonlar oluyor onuda alabilirsiniz
Rumuz_07 Taze_gebe fazla basınca fazla akıyor demişti biri e bebek sayfasında siz nerden almıştınız☺️ pompa haznesinden boşaltıyor musunuz içine nasıl oluyor
Taze_gebe Rumuz_07 yo elinle ayarlıyosun tabi ilk bi el alışana kadar garip geliyor da sonra bebeğe göre akışı ayarlamaya alışıyo elimiz. Ben hepsiburadadan aldım araştırmıştım Eday easy cup öyle bişeydi ya tam bakıp döneyim size