gulsuayan Kızlar 24 haftalık gebeyim dün akşam arkadaşlarla bir araya geldik birinin 10 aylık kızı var diğeri de hamile 35 haftalık kızı olacak Rabbim nasip ederse benim de oğlum olacak neyse dün akşam birden bana ay senin karnın asagida duruyor normal mi bu düşmüş gibi dediler moralim bozuldu bu doğuma yakın olan bir şeymiş sanırım kafama takıldı ya
SimgeTuna gulsuayan Google dan bakabilirsin canım haftalara göre fundus yüksekliği diye, fundus rahmin tepe noktası neredeyse karnın en fazla oralarda olur ki 24. haftalarda fundus göbek hizasına yakın yanlış hatırlamıyorsam bakabilirsin, takılma he de geç
Ozlem2206 gulsuayan 24 haftalık gebelikte daha karın yukarıya çıkmaz ki aşağı düşsün ne şuursuz insanlar ya 30.haftadan sonra mideye doğru kabarır çoğu insanın karnı takılma boşver banada aynısını diyolar bi doğurtamadılar 36 haftalık oldum😂
Ozgul1nazo Bende 23. Haftalık hamileyim bana da öyle söylemişlerdi ama doktorum hiç bisey demedi gün içinde bazen aşâğı iniyor bazen miğdeme çıkıyor korkma
gulsuayan Ozlem2206 gerçekten öyle bir de bilmiyorum nasıl oluyor bunu da fark edince iyice üstüme geliyorlar bu arada maşallah sağlıkla gelsin minik kuş 🙏🏼🧚🏼♀️
gulsuayan Ozgul1nazo aynen öyle oysa ki hamilelere daha hassas ve narin davranılır yani ben hep öyle yaklaşmışımdır ama yok karnın küçük çıkmamış yok asagida yok su yok bu kafamızı dolduruyorlar