Merhaba arkadaşlar 9 haftalik hamileyim bu nedenle lazerime son verdim. Ama yüzümde tüyler daha çok ve erken çıkmaya başladı epilasyon ile aldim cok fazla sivilce ve lekenmeler oluyor , hamileliktemi tüy aldığımdan mi bilmiyorum , leke kremi kullanıp memnun kalan var mı?