Merhaba arkadaşlar bugün itibariyle 40+1 günlük olduk pazartesi günü doktor cumaya kadar doğum olmazda tekrar gel demişti 41 bekleme dedi.sancilarim nstde çıkıyor ama artış olmadı saatte 1 falan giriyor cati muanesinde acilmam yoktu ama yumusama olmus dedi akşam acil doktoru kendi doktorum gitmeyi düşünüyorum dogumu başlatır mi ne yapar bilmiyorum başına bu şekilde gelen oldumu suniyle udoğumunuz başlatıldımı kaçıncı haftada oldu suniyle olduysa😌 artık piskolojikmen çöktüm sancim başlayacak mı ne olacak diye