Kızlar size merak ettiğim bisey sormak istiyorum ben tıbbi dökümantasyon ve sekreterlik bölümünü yarım dönem okula giderek okudum kalanını bırakmak zorunda kaldım ama okuldanda kaydımı sildirdim mecburen şuan ise aynı bölümü açıktan okusam okula giderken aldığım notlar açık öğretimde geçerli olur mu