Merhaba, 22 Haftalık gebeyim. Doktorum istanbul Beyikdüzünde özel bir hastanede. Hastane çok yogun sonuç göstericeğimizde bile zorlanıyoruz. Bütün hastaneler mi böyle acaba ? Sizler hangi hastanelere gidiyorsunuz sizinkilerde çok kalabalık oluyor mu?