La_le busbus94_ kız bende hiç bişey olmadı bazıları kolumu 3 gün boyunca oynatamadım diyenler oldu bende ne ağrı ne sızı oldu
busbus94_ Esrasenturk8 ay çok şükür içim rahatladı ya, nette olmaz yazmışlar dün bu saatlerde oldum akşam 8 den beri basım catlıyo
busbus94_ Suskunfstk51 ay çok şükür içim rahatladı ya, nette olmaz yazmışlar dün bu saatlerde oldum akşam 8 den beri basım catlıyo