Mnk123 tahinin üzerinde oluşan yağ tabakasını sürebilirsin. Ya da susam yağı alabilirsin eczaneden. Her emzirme öncesi ve sonrasında kendi sütünü sürmek, sütyen kullanmamak ve bol bol havalandırmak lazım canım. Ne kadar nemli kalırsa o kadar iyi. Bir de ayva çekirdeğini suyla ıslatıp jel kıvamına gelince sürmek iyi gelir diye okumuştum.