Sedef_aygun_25 33 haftalık olduk ve halen daha isim bulamadık biraz fikir alışverişinde bulunalım mı anneler
Leylasiva21 Sedef_aygun_25 kızım olacak inşallah ismi Lorin ( Aydınlık) anlaminda. Oğlum olsaydi Arden olacakti
_momy_ Sedef_aygun_25 ben yeni öğrndim 17 haftam ama kız ismine krar veremedim defne buğlem simay arasındayım
Leylasiva21 Villanelle ben değil eşim 🥰 daha hamileligim öğrendim günden beri kızım olsun adı Lorin olacak diyordu Allah’ım gönlüne göre verdi 🥰
YmsGEZER Sedef_aygun_25 masal ve ya efnan arasındayım efnan cennetteki güzel gozlu kız çocuğu demekmiş kurani kerim de geçiyormuş