egn06 Kızlar merhaba, 21. Haftadayız. Bebeğimin hareketlerini aşağıda hissediyorum yukardan hareket etmedi hiç. Aynı durumu yaşayan var mı ?
dilaraulusoy egn06 canım o haftalarda, yeri geniş ya yukarı aşşağı çıkar daha benim de öyle 22 deyim şuan bir yukarı bi aşşağı hareket ediyor.
Sibel_l3 egn06 20den sonra yavaş yavaş yukarı çıkmaya başlıyor şuan benim 28 midem de hissediyorum resmen