Nasıl hiç kilo alınmıyor anlamıyorum ki nasıl mümkün yani en kötü ihtimal sıvının kiloya etkisi oluyor😄nasıl şakalar bunlar.Fazla kilo alanları depresyona sokmaktan başka bir artınız yok😄yani nasıl olabilir bebek hayalet mi hiç mi onun kilosunun vücudunuza etkisi yok?