Aks68aks devlette bir tane doktor var Tülay hanım bir de özel de Fatma hanım var çok seçenek yok Fatma hanım güzel Tülay hanım iyi biri hastasına kötü davranan bir kadın değil tek sıkıntısı doğum ebeler doğum yaptiramiyormus sabah gelirsen gece dogurursun ben yokum ebeler de yapamaz dedi ya özele gidersiniz ya da Antalya’ya Fatma Hanım’ın muayane ücreti sigortan varsa 150 TL galiba