Hanımlar merhabalar. 31+2 olduk bugün ama bi kaç gündür gün içinde regl olcakmışım gibi belim ağrıyo. Ve sağ bacağım kalçamdan topuğuma kadar çok ağrıyo. Sebebi ne olabilir. Bu haftalar da böyle şeyler yaşayanlar oldu mu. Doktoruma sordum ama sancıların periyodik aralıklarla olursa bekleme gel dedi. Ama öyle bi aralığı yok bi sabah oluyo atıyorum bi de akşam. Oda dayanılmaz olursa yine gelirsin nstye bağlarız dedi