Adetten 6 gün önce beta 1.200 çıktı 27 si regl günüm sizce yükselir mi bunu yaşayan varmı
Ceydabuse adetten 9 gün önce vermiştim 0.100 çıkmıştı. Adetten 3 gün önce verdim 14 dü.
Çok erken test yapmışsın cikadabilir cikmayadabilir ancak adetin gecikirse anlarsin
Kanda 5-6 gün önce çıkar dediler ama
Benim 6gun once cikmamisti tekrar yaptirin adet gununuzde bence
Mimii94 sonrasında pozitifmi gördünüz
Ceydabuse evet adet gunumde idrarda pozitif cikti
Hadi inşallah