Selam.erkek bebek bekleyen anneler☺️ hastanede fotoğraf çekimi gecelik için ne düşünüyorsunuz kızımda pembe almıştım. Aynısını giymek içime sinmedi zaten aynı hastane olacak nasipse mavi ya da beyaz istedim çok mu gereksiz sizce siz neler giyeceksiniz😍