Pnrcnr Gamze48 kuruyemiş kuru meyve çekmeceme bıraktım canım. Ara öğün olarak onları tüketmeye çalışıyorum. Her sabah yumurta haşlayıp yemeye çalışıyorum. Her gün meyve getirmeye de dikkat ediyorum. Ama evde ki gibi rahat olamıyorsun tabi ki
Cigdemmylmzz Gamze48 her sabah ofiste kahvaltı yapıyorum yumurta yiyordum her sabah ama alerjim oluştu 1 ay kadar yemesim bugün tekrar başladım. Meyveli yoğurt alıyorum yanıma meyve özellikle alıyorum. Öğle yemeği yemiyorum ben çok acıkıyorum ama ticket var bizde dışarıdan sulu yemwk getiren yok veya getirmesi çok yüksek. Aşırı çok acıkıp baş dönmesi falan yaşarsam mecbur ekmek arası birşey söylemek zorunda kalıyorum ama tüm bunlara rağmen eve çok aç gidiyorum😂😂
Derininannesi_ Gamze48 kuruyemiş meyve çantamda mutlaka bseyler oluyor benimde yemeği evden hazırlayıp götürüyorum bazen arada bi dışardan söylüyorum bende
Aylizdeniz Ben çalışamadım sabahları bayılmam oluyordu otobuste kusmalarım falan cıkmak zorunda kaldım😞
Villanelle Çalışırken sabah 8 gibi kahvaltı yapıp gittim. 10 gibi küçük sutlerden içtim. Öğlen 12 buçuk gibi sipariş verdim, genellikle tavuk şiş veya köfte gibi. 4 gibi kuruyemiş veya meyve. Sonra akşam yemeği evde zaten Ben bu şekilde beslendim çalışırken
Gamze48 Villanelle bende bu şekilde yapmaya çalışıyorum ama dışardan yemek konusunda zorlanıyorum bazen ama meyve büyük kurtarıcım oluyor
Sezginshome Gamze48 işe gitmeden bi kahvaltı yapıyorum. Ara öğün falan yapmıyorum hiç ilk zamanlar tuzlu çubuk olurdu çantamda başka öyle şunu yapim demedim hiç. İş yerinde de ev yemekleri yapan bi yer var. Ordan yemek söylüyorum ya da gidip yiyorum. Genelde hergün salata ve yoğurt fix kesin yerim onun yanında ya tavuk ya köfte ya da sevdiğim sebzelerden yerim.
hukukcuanne_06 Biz dönüşümlü çalışıyoruz haftada 3 gün gidince odada da maksimum bi kişi daha oluyo kahvaltı öğlen rahatça yiyebiliyorum o yüzden evden götürebildiğim kadarıyla her şeyi götürüyorum. Normalde öğle yemeğini yemekhanede yiyordum ama bulantılardan ötürü koku var diye giremedim bi süre şimdi de cesaret edemiyorum:(