yagmur50 Bende özelde oldum. Kırmızı kanamayla başladı. Acile girdim iğne yapıp gönderdi iyi kalbi atıyo dedi. Sabah 8.5da hastanede olsun demişti doktor. Sabah muayene oldum kalp atışı yoktu. Hemen kürtaja girdim. Genel anestezi oldum uyandığımda herşey bitmişti. şimdi kazıma işlemi yok vakumla alınacaktır büyük ihtimal rahminize zarar vermemek için. Kanamam 9 gün sürdü sonra bitti. Beni zorlayan bir hafta olan ağrılarımdı acillik olmuştum ama ben hariç kimse ağrı yaşamamış. Normaldede regl zamanı çok ağrı yaşayan bi insanım ondan sanırım. Sen yinede ayaklarını sıcak tut üşütme ❤️