Arasında kaldığım isimler yok aslında. İsim tarzında mı karar veremedim deyim tam olarak ne deyim bilemedim ☺
Benim adım serap , eşimin adı serhat. Acaba ikimize uyumlu bir isim mi olsa yoksa yeni tarz farklı isim mi olsa ona karar veremedim 🙃 oğlumuz olucak. Eşimin adı serhat olduğu için acaba oğlumuzun adı “SERHAN” gibi bir isim mi olsa yoksa çok başka bir isimmi???
Ve sizce “serhan” ismi güzelmi??