Mery38 Takipli olup olduğumu hiç sormadılar bile😅
kiraz_zeynep Ben başta Gönül hanıma gidiyordum en son doktorumu değiştirdim. Harika hanıma gidiyorum. Doktorla bir alakası yok sanırım. Çünkü doktorun da adı geçmedi. Bizde sendika indirimi ile 50-60₺ oynama oluyor fiyatlarda. Ve evet yılbaşından sonra muayenede 40₺ doğumda 1000₺ dolaylarında bir artış olmuş. Yaza kadar ne olacak bilmiyorum 🥲