37+5 son 15 gün gözüküyor tabi ben 1 haftadır hergün acaba dogururmuyum bugun diye kalkıyorum😂 he bide yatabilirsem kalkıyorum o haftalardaki ağrılar hiç birşey değilmiş dediğim günlerdeyim ne yatabiliyoruz ne oturabiliyoruz ne yürüyebiliyoruz bir ceşit penguenim suan😂