Yus Kızlar 22. Haftalık hamileyim normalde bebeşimi hissediyorum ama 2 gündür hissetmiyorum bu durum sizce normal mi
Deletedmom727271 Normal canım. O haftalar da sürekli hissedilmiyor daha çok güçlü değil hareket ediyordur ama sen hissetmiyorsundur. 27.haftadan sonra düzenli olması gerekiyor 🌼