YelizAkta Arkadaşlar merhaba , bebek bezi hakkında önerilerinize ihtiyacım var hediye olarak bebek bezi geldi prima yeni doğan iki paket geldi çoğu kişi yenidoğan çok kullanılmıyor diyor . Yenidoğan bezi nekadar süre kullanan var tabi bebeğin kilosuylada alakalı bi durum ama okadar bezin elimde kalmasını istemiyorum internetten geldiği için iadelerde sıkıntı çıktı ve iade edemedik . Sizler bebekleriniz için kaç numara aldınız ?
GldnUysll YelizAkta ilk etapta zaten yenidoğan bezi kullanilir ben o sekilde kullaniyorum bildigim.kadsriyla 2 ile 3.5 kg arasi yeni dogan bez kullaniliyor daha snra 1 numaradan baslaniyor buyudukce
ElifKarata YelizAkta canm herhangi bir marketten rica etsen belkı değiştirirler sonuçta aynı ürün var ellerinde onu verip 1 numarasını alırsın
Fatosumum 2-5 kilo arası 126lı paket aldım zaten ilk doğduğunda kakasını çok yapıyo diyo herkes günde 10 bile olabilirmiş o bitene kadar anca 5 kiloyu geçer diye düşünüyorum birazda bebeğin yapısına bağlı
YelizAkta ElifKarata vallahi düşünmedim değil ama yaparlarmı bilmiyorum 1 numaradanda göndermişler benim kuzu biraz iri sanırım umarım olur olmazsa marketten rica edicem artık 😊
ArzuGl Bi bebek doğsun ilk paketi kullan belki diğerini de kullanabilirsin şimdiden bişey yapma bence