Edadrmz AhsenAdaAda ben dalinin vazelinini kullanıyorum canım arkadaslarım hep bebe yağı sürmğş hiç çatlağım yoktu doktorumun verdiği bi kremde var onuda süryodum ama malesef 1 günde çatladı . Genetik olduğunu düşünüyorum ben
Melisssaaa AhsenAdaAda ya bebek yağları pahalı kremler vazelinler 36.haftaya kadar sürdüm istisnasız hergün ama gel gelelim ki sonuç hüsran 1 günde çatladım 36dan sonra çatlamam yırtarım diyordum ama nerdeee 😂 o an bıraktım kullanmayı 😂
Edadrmz AhsenAdaAda valla bende sırf içim rahatlasın yapmadm demeyeyim diye sürdüm ama yine çatladı 😂