es-es1 Bsrgny1- tamamen geçtiğini tekrarlamadığını gördüğünde normal doğumu uygun görür yani benim doktorum öyle demişti aslında ayırt edilebilir bir şey et parçası siğil yani sivilce daha farklı ilerlediğinde uzayan bir şey zamanla bir yerden 2-3 et parçası bile oluşmuştu bende 🤭
fenperest Bsrgny1- bende de ayni durum oldu hatta 7-8 taane birden vardi. Dr im doguma engel degil ams dogim aninda yine hatirlatalim dedi. 40. Haftamda dogim yaptim ve doguma yakin kayboldular. Sadece 1 tane kalmisti oda oldukca kuculmustu ve normal dogum yaptim
Bsrgny1- fenperest Benim de şu an bir tane var zaten iki üç tane çıkmışlardı . Kendiliğinden geçti anlamadım . Doktorum sivilce demisti sanırım öyle bir şeydi
ada58 Bsrgny1- siğil varken kesinlikle normal doğum yapılmıyor, cinsel ilişkiden dolayı oluyor bildiğim kadarıyla.
atlasannesiiii Bende yok ama eşimde çıktı doktora söyledik smeat testi yaptı ama sezeryan doğum olabilirsin dedi doğuma yakın tekrar kontrol edip karar veririz diye dile getirdi bilmiyorum ya sizlerde içte mi dışta mi vardi sigil