Kizlar selam. Doktora göründüm. Seninkile cok kucuk bunlari yakariz temizleriz, uzulecek can sıkacak bisi yok dedi. Dogumla ilgili hic bisi soylemedi. Bu arada icine bakti yayilma yok dedi. Seninkiler cok kucuk asitle temizleriz dedi. Kizlar elmaz sirkesi zayif kalir. Doktora soyledim zayif dedi. Bosuna canini sıkmışsın dedi. Ne bebege bulasir dedi. Ne sezeryan olcaksin dedi. Yani anladigim kadariyla korkulcak bisi yok. Sizde korkmayin. Ben evde asit suruyorum sanki ufaldi valla. Ama sirke degil, kimyager oldugum icin glikolik asit suruyorum. Uzmeyin kizlar kendinizi. Ben rahatladim. Her doktor farkli ciddiyette bakiyo. Bu doktora cok guveniyorum. Cok rahatlatti beni.