Annis06 Kızlar oksapar 4000 kullanıyorum kullanan oldu mu bu gün üçüncü günüm ama inanılmaz bacak arılarım olmaya başladı ve çok yorgun hissediyorum kendimi
Zeynepppdyg Annis06 bende muadili enox kullanıyorum göbekten yapıyorum 16 haftamdayım bir yan etki görmedim
Cicilibicili Annis06 kan sulandırıcının böyle bir yan etkisi yok. Kullandığınız başka birşey yapıyordur
Villanelle Kan sulandirici ilaç bacak ağrısı ve yorgunluk yapmaz. Kullandığınız başka ilaç var mı, progestan vs gibi
Gly37 7aydir bende kullaniyorum gobek etrafindan sikinti yok ilk zamanlar yakiyordu su anda oda gecti
derinnguney Gly37 Geçiyor mu yanma hissi, ben bayılacak gibi oluyorum 10 gündür kullanıyorum iğneyi alışamadım 😔
Minikbey03- Annis06 progestanda kullanıyorum oksaparda hiçbiri yan etki yapmadı sizede yapmaması lazım çünkü yan etkileri onlar değil magnezyum kullanmıyorsanız doktorunuza söyleyin bacak ağrıları krampları gebelikte magnezyum eksikliğinden oluyor çünkü🌺
blueberyy00 Annis06 göbekten vuruyorsan bacak ağrısı yorgunluk yapmaz 2 yıldır kullanıyorum nerdeyse ki kullanan birsuru insan var ondan değildir yani takip et geçmezse doktora görün yani ekstra ne kullanıyorsun yanında ilaç vs
Kedilivebebelilili Annis06 kız kan sulandırıcı iğne öyle şeyler yapar mı hiç . Başka ilaç kullaniyorsan ondan olabilir doktoruna söyle mutlaka .
Funday35 Annis06 Hamileliğimin başından beri kullanıyorum iğneden alakalı değildir sizde magnezyum eksikliği olabilir doktorunuzla görüşün magnezyum verir
Gly37 derinnguney evet geciyor 2dakka falan suruyor kendiniz yapin igneyi gobeginizi gerdirin yavas yavas vurun oncesindr islak mendille silin daha sonrasindada gececektir hemen ben ignelerimi aksam yatmadan vurunuyorum 11de kendinize sabit bir saat belirleyin
Leylasiva21 Annis06 27+3 haftalık hamileyim 4 haftaliktan beri her gün igne yapiyorum agri olmadi sadece yaptığım yer morardi