21 haftalıkken detaylı ultrason üni hastanesi bana fetal MR istedi tam göremiyorum emin olalım dedi benim kapalı alan korkum var yaptırmadım ertesi gün hemen özelde Malatya da kendi doktoruma gittim şuan tehlikeli bir şey görmüyorum tabi ki cihazlarımız yüzde yüz doğruyu göstermiyor bu saatten sonra öyle bir durum olsa aldıramazsın o artık bi canlı tevekkül edeceksin dedi bir hafta sonra eşim kocaelinde yaşıyor kocaelinde takip eden doktoruma gittim her gördüğümüz devam etmek zorunda değil genellikle kayboluyorlar ileriki zamanda dedi 27. Haftamda iki gün önce tekrar gittim gördüğüm bi sıkıntı yok dedi ben de sizin gibi çok düşünüyordum her gün ağlıyordum bana sıvı miktarını hiç söylemediler bi de sağlıkçı olduğum için bir şeyler bilmek ileri ki zamanda başa gelecek şeyleri önceden bilmek oluyor o dönem çok zor geçti bende ama moralinizi bozmayın hep mutlu olun sağlıklı beslenin bol bol kavrulmamış ceviz fındık badem kaju üzüm kuru kayısı tüketin sağlıkla inşallah hepimiz alırız kucağımıza